Buďte vidět v Hradišti
Na naši výstavu vín chodí především lidé z okolí Uherského Hradiště, Starého Města a Uherského Brodu. Sponzoringem podpoříte místní folklorní akce a ještě získáte prostor pro prezentaci svých výrobků nebo služeb.
Prezentace v katalogu pro širokou veřejnost
Na výstavách nejlépe oslovíte amatérské i profesionální vinaře, degustátory a milovníky vína i folkloru.
Vzorky na našich výstavách vín jsou setříděny do přehledného katalogu, ve kterém degustující hledají jednotlivá bodová hodnocení a mnoho si jich také katalog ponechává na památku. Mezi odrůdami je reklamní prostor pro vaši prezentaci.
1000 Kč: standardní černobílá prezentace na celou stranu
3000 Kč: obálka katalogu
4000 Kč: barevná obálka katalogu
Nejmenší prostor pro prezentaci je 1⁄4 stránky. Podklady pro tisk katalogu potřebujeme mít 10 dní před začátkem akce. Pokud nevíte, jak je dát dohromady, ozvěte se

Roll-up nebo plachta na zeď
Na všech našich akcích je možné vystavit váš plakát či roll-up.
450 Kč: jednorázové vystavení na výstavě vín
350 Kč: jednorázové vystavení na libovolné jiné akci

Sponzor vín pro řízenou degustaci
Na výstavě máme i vždy samostatnou degustaci se sommeliérem, každý rok na jiné téma. Obvykle však prezentujeme zahraniční či neobvyklá vína v nákupní hodnotě mezi 6 – 10 tisíci Kč.
Sommeliér vás představí jako sponzora zakoupených vín na začátku i na konci řízené degustace. Podle výše příspěvku máte možnost vystavit své roll-upy v degustační místnosti a odkázání na sociálních médiích.
Pro další formy prezentace či reklamních předmětů nás prosím kontaktujte.
Katalog
Roll-up
Stánek
Láhve vína
Firemní degustace vín
Pořádáme řízené degustace vín pro vaše zaměstnance a máme zkušenost, že taková ochutnávka ve sklepě předčí všechny dosavadní teambuildingy.
Úspěch mají i tématické degustace:
- představení nových a neobvyklých odrůd
- rozlišování nejběžnějších vad vín s nevadným zakončením
- jedna odrůda dvacetkrát jinak aneb jak se podepisuje zralost vína a rukopis vinaře
Běžně v našich sklepech vítáme skupinky od pěti do dvaceti lidí, v kulturním domě však můžeme připravit folklórní program až pro 180 lidí.