Příležitosti pro firmy


Na našich akcích se prezentují především místní firmy z Uherského Hradiště, Starého Města, Uherského Brodu a okolí. Prezentovat můžete své výrobky, služby nebo upoutávky v katalozích a plošných reklamách.

 

Prezentace v katalogu

Na výstavách nejlépe oslovíte amatérské i profesionální vinaře, degustátory, milovníky vína i folkloru, mějte však na paměti, že akce je pro širokou veřejnost.

Vzorky na našich výstavách vín jsou setříděny do přehledného katalogu, ve kterém degustující hledají jednotlivá bodová hodnocení a mnoho si jich také katalog ponechává na památku. Mezi odrůdami je reklamní prostor pro vaši prezentaci.

 

 1000 Kč: standardní černobílá prezentace na celou stranu

3000 Kč: výhodnější pozice — vnější strana katalogu (obálka)

4000 Kč: nejvýhodnější pozice — vnější strana katalogu (obálka) – barevná verze

 

Podklady pro tisk katalogu potřebujeme mít 10 dní před začátkem akce. Na celostránkové prezentace se může složit více živnostníků či firem.

 

 

Roll-up nebo plachta na zeď

Na všech našich akcích je možné vystavit váš plakát či roll-up.

 

950 Kč: jednorázové vystavení na výstavě vín

450 Kč: jednorázové vystavení na libovolné jiné akci

 

 

Sponzor vín pro řízenou degustaci


Na výstavě máme i vždy samostatnou degustaci se sommeliérem, každý rok na jiné téma. Obvykle však prezentujeme zahraniční či neobvyklá vína v nákupní hodnotě mezi 6-10 tisíci Kč.

Sommeliér vás představí jako sponzora zakoupených vín na začátku i na konci řízené degustace. Podle výše příspěvku máte možnost vystavit své roll-upy v degustační místnosti a odkázání na sociálních médiích.
 

 

Pro další formy prezentace či reklamních předmětů nás prosím kontaktujte.

 

 

Firemní degustace vín

Pořádáme řízené degustace vín pro vaše zaměstnance a máme zkušenost, že taková ochutnávka ve sklepě předčí všechny dosavadní teambuildingy.

Úspěch mají i tématické degustace:

  • představení nových a neobvyklých odrůd
  • rozlišování nejběžnějších vad vín s nevadným zakončením
  • jedna odrůda dvacetkrát jinak aneb jak se podepisuje zralost vína a rukopis vinaře

 
Běžně v našich sklepech vítáme skupinky od pěti do dvaceti lidí, v kulturním domě však můžeme připravit folklórní program až pro 180 lidí.